Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

fredag 28 november 2008

Tävling

Alla har ju mer eller mindre en utlottning just nu på sin blogg och jag vill ju inte vara sämre jag.



Vinsten är 3 stycken rostiga vinblad!



För att kunna vinna dessa 3 rostiga vinblad ska du skriva en kommentar till detta inlägg och länka till Tekla Maräng med bilden brevid.

Har du ingen blogg så maila mig på teklamarang@ymail.com och skriv en kommentar. Tävlingen avslutas söndagen den 7 december kl 24.00.

Lycka till!

Önskar er alla en riktigt mysig och härlig 1:advents helg.

Marie

44 kommentarer:

Vero sa...

Jag är självklart med och tävlar. Länkar från min blogg.

Vit Gladiolus sa...

Halloj!!! Å tack så hjärtligt för awarden! Såå kul!!!
Jag lägger ut den så fort jag bara hinner, mycket nu ;)
Jag vill hemskt gärna vara med och tävla så jag länkar till dig med bild!!!
Kramar

Unknown sa...

Vill gärna vara med att tävla,kul med tävlingar!Länkar till dig från min blogg.Önskar dig en fin 1:a adventshelg!

Kram Maria

Unknown sa...

Vilken fin headerbild du har högst upp,en så härlig bild!=)Må så gott!

Kramen

Lallis - liv och leverne sa...

Men du vad söta:)
Kram Lallis

Livet på Sjögård sa...

Oj, en tävling. Så roligt! Klart jag vill vara med och tävla om dessa :) Länkar naturligtvis.

Jag skulle egentligen komma in och säga att jo, jag kom iväg till affären men det tog mycket längre pga väglaget. Det var tusans halt.

Och jo, lillebror tycker om sin nya säng, han skall alltid sitta där och läsa en bok :)

Livet på Sjögård sa...

Jaa, jag skulle ju ännu säga att vilen fin bild du har längst upp. Såå julig :)

Anna sa...

Jag är med och tävlar, har lagt länken i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/rostiga-blad.html

info@annakarlsson.se

Hjärtat Mitt sa...

Vill gärna vara med och tävla om dina fina priser.
Jag har länkat till dig.
Ha en skön helg.

Kram Mari i Marieholm

Mammamuh sa...

Jag är med och har länkat i min blogg
http://mammamuh.blogg.se/tavla

Carola sa...

Jag vill oxå vara med och tävla!

Lilla Eken sa...

Hurra, en tekla maräng tävling!! :-)

Hinner inte länka nu (måste rusa iväg och få tag på en amaryllis och en tv) men gör det ikväll.
Ha en fin dag!
/I.
PS. Fina blad! De kan man nog använda till mycket...!

Skomakartummen sa...

Jag vill gärna vara med, länkar givetviss kram sari

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tack du snälla för din kommentar. Glad blev jag och nu hittade ju jag till din blogg. Såklart vill jag gärna vara med i din tävling. Länkar såklart. Nu ska jag titta vidara i din mysiga blogg. Må så gott. Kram C

Englagård sa...

Jag vill också vara med naturligtvis:)
Jag länkar också

kram Karina

Mia sa...

Åh tack för titten och tipset. Självklart vill jag vara med, länkar också.

Kram Mia

Lallis - liv och leverne sa...

En fin första advent önskar jag dig.
Kram Lallis

Anonym sa...

Jag vill defenetivt vara med i denna tävlingen :-) Länkar direkt! Kram!

Katta sa...

Underbart! Rostiga löv det hoppas jag ju på turen att vinna.Kram Katta

Malmkakan sa...

Hej! Självklart vill jag vara med i din tävling med så fina priser!
Länkar från min blogg!
Kram, Cecilia

Anonym sa...

Hej
Ohh dessa underbara blad vill jag vinna..Hoppas jag blir den lyckliga.
länkat dig på min sida
http://kreativabilder.blogspot.com/
Även jag har tävling på min sida välkomna skriv gärna en komentar så blir jag ännugladare

Warglycke sa...

Jag är med och tävlar och har länkat.

http://ninah-design.blogspot.com/2008/12/tvlar-om-rostiga-lv.html

Unknown sa...

I löv them !!!! Vad söta eller vad ska man säga om dem klart jag vill länka från min blogg
Kram Lotta

Petra C sa...

Och vi som inte har tävlingar på våra bloggar länkar till andras tävlingar.. :)
Så har även jag gjort här med din tävling. Länkat alltså. Klart jag vill vara med och försöka vinna så fina dekorationer.

Tulipa sa...

Hej!
Vill gärna vara med! Länkar!
Kram Tulipa

Villa Carl Larsson sa...

Wiiie vilka fina blad! Jag vill vinna så klart :) Jag länkar frår min blogg också. Nu är det bara att hoppas. Kram

ANNIKA sa...

vilka härliga blad som kan användas till mycket...är med o. tävlar.
Har ej blogg men mejlar dig.
kramar
Annika G

Norrdalen sa...

Kul, en ny blogg att kika runt på! Jag är jättegärna med och tävlar! Har länkat från min blogg.
Ha en bra kväll!

Kram Jannica

Angel.Pearls sa...

Underbara blad -vill gärna vara med o tävla! Lånar bild o länkar till höger i min blogg.//Fin vecka!

Addis och Leif sa...

Åh så fina! Jag är gärna med och tävlar och har länkat från vår blogg såklart! :)

gulle hexan sa...

provar att tävla..:)
fina löv åxo..

Nettan sa...

Jag vill vara med att tävla. Jag har länkat på min blogg!

Anonym sa...

Så fina :)
Jag vill gärna vara med i tävlingen och länkar från min blogg.

kram!

Gunilla sa...

Vinblad ett två och tre.
Såklart jag vill vara me.
Knyts om halsen på en flaska vin
Den blir ju då geborts fin.

Ha en fortsatt bra kväll

Gunilla

länkar givetvis.

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla och länkar på min blogg!=)

Mvh Anna

Anneli sa...

Älskar rost - Bildlänk hos mig...
Kram/Annelie

Mizty sa...

Skulle väldigt gärna vara vinnaren!

Letar förtvivlat efter bladen och kan inte hitta dom någonstans.

Hälsar Mizty

r e b e c k a sa...

Det skulle vara toppen att vinna i din utlottning. Så vackra blad!
Jag har länkat i min vänsterspalt!
Gonatt! :)

Studerande Inredare sa...

Jag vill oxå vinna... Fina blad!
jag länkar till din tävling på min blogg :)

Kram

Maria-Isabel sa...

Jag ÄLSKAR ju dessa underbara rostiga blad, så jag vill väldigt gärna vara med i tävlingen, såklart länkar jag! Kramar

Marja sa...

Jag vill gärna hänga på och tävla. Länkar inne på min blogg!!

Marja

Rhodin sa...

Vill också vara med, älskar rostiga ting! Har länkat dig med bild på bloggen. ha en toppendag. Kram Terese

annmari sa...

Jag med vill tävla

http://annmari.blogg.se/2008/december/tavling-5.html

Mjuka sa...

Vill så klart vara med och tävlar
länkar också
kramar Malin