Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

fredag 28 november 2008

Awards och amaryllis

När jag loggade in på bloggen så hittade jag denna fina utmärkelse i från Widénskan. Det var precis vad jag behövde idag, TACK! Man blir glad, rörd och stolt, plus att jag fick extra energi och jag lovar det behöver jag idag. Har ni inte tittat in hos Widénskan, så gör det.




Följande 7 stycken bloggare tänkte jag för ära med en award:

Vero


Stämningsfullt


Morse Farm


Fyra Årstider


Zinkbaljan


Gårdsromantik


Vita villa vila



Igentligen vill man ju ge era alla en utmärkelse var, så ni som inte står med på listan för denna blomma utav mig som en 1:advents present.






Önskar er en riktigt skön och mysig 1:advents helg// Marie

5 kommentarer:

Vero sa...

Tack snälla Marie för denna Award!

Åh så glad jag blir. You made my day!!!

Tack å tack!

Vero sa...

Gulle dig, ville bara säga det igen. Blev så himla glad!

♥ Fyra årstider sa...

VAd roligt med utmärkelse...blir alltid så glad över att få uppskattning...jag har slutat med awarder på bloggen...men tack ändå.
Kram Lotta

Teija sa...

Hejsan svejsan! Man får tacka för blomman då. :)
Va gulligt av dig.:)
Kommer att komma in här och checka av läget fler gånger framöver.
Kram på dig.

Anonym sa...

Tusen, tusen tack för detta award.
Super gulligt av dig!
Super stor kram till dig kommer flygandes över atlanten, är du beredd?!!

Kram Bodil.