Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

måndag 3 november 2008

Utdelning av Award

I förra veckan fick jag två award, som jag blev både stolt och glad över att få. Efter mycket tänkande och vånda så tänkte jag nu skicka dom vidare! Egentligen vill man skicka dom vidare till ALLA, men nu blir det så HÄR!


Denna fick jag utav Magdalenas hem, den blogg jag har följt längst så det kändes riktigt, riktigt bra att få den av just henne. Och det är även tack vare hennes bloggskola som jag har en egen blogg.


och denna som blev min första award fick jag av Lallis Liv och Leverne som jag hittade tack vare att hon började kommentera hos mig. Ett stort varmt och innerligt TACK till er BÅDA och ni ska veta att det värmer än.

Dom nominerade är (högtidligt va)


Little oaktree Det är så mycket tänkvärt och inspirerande som hon förmedlar.
Hannas Form För dom fina bilderna hon tar som förmedlar sådan värme och innehåller ett sådant magiskt ljus.
Lantluft Dubbelörnen Den värme, humor och även sorg som hon delar med sig utav.
Annas hus på landet Hon har sådan härlig shabby chic som hon visar och inspirerar med.
Signes vind Har alltid så fina bilder i collageform och shopping tips i Göteborg.
My shabby chic house Mycket shabby chic och kul att följa *resan* med utbyggnader och en ny
bebis i magen och liten flicka.
Me and Alice Till både mor och dotter som inspirerar med loppis fynd och ideér.
Magdalenas Hem För jätte fina bilder och inspiration. Och för att hon har svarat på frågor när man var en *kommenterare*. Och för den fina bloggskolan.
Lallis Liv och Leverne För att hon bjuder så mycket på sig själv med sina rakknivsvassa funderingar och tolkningar av livet.
Kramar//Marie

6 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Grattis till dina fina awards vännen! Dessa är du verkligen värda - vad jag sett av din blogg som är superfin!

Så klart du får länka - det är bara roligt! Ses snart igen :)

Kram Jes

Psst - du har väl inte missat min tävling på vita villa vila?

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till fina awards och vad glad jag blev över din kommentar inne hos mig. STOR KRAM!:)
/Lallis

UllaJohanna sa...

Tackar för kommentaren på min blogg och kikar in hos dig :-)!
Vilken trevlig blogg du har! Många fina bilder!
Återkommer gärna!

/J

Jes/Vita villa vila sa...

Hej igen,

Missade ju att svara på en fråga... Födelsedagståget som går att byta siffror i (upp till 6 år) är köpt på Lilla Snigel i Norrköping, men finns lite varstans har jag sett - testa att googla :D

Kram!

Lallis - liv och leverne sa...

Gumman, ta det lugnt! Jag förstod att det var ngt sådant. Jag snurrar ju själv till det konstant. *s*
KRAM

Dubbelörn sa...

Tack vännen! Jag blir verkligen så glad över dina rader :).

Har ju haft det lite körigt med ryggsjuk man här hemma, så stunderna vid datorn har inte blivit så långa ;).

Kram