Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

onsdag 2 september 2009

Utlottningen klar!

Go morgon på er, börja att skriver detta inlägg vid 00.30 tiden.
Jag var så nyfiken så jag kunde inte vänta till i morgonbitti
med dragningen av lotterna.
Om jag i all hast räknade rätt så var det 45 stycken som
skrev på bloggen och länkade
och 13 stycken som mailade och ville vara med.



Kontrollanterna *ny kissade* och redo för att inte matte,
ska fuska, lillmatte som drog lotterna
gjorde det i ett sömnigt tillstånd och vill absolut
inte vara med på bild.



Ja då drar jag inte ut på det längre, utan HÄR är RESULTATET!

GRATTIS TILL!!!

Marie med bloggen Dagar med Marie vann boken.
Lilla eken med bloggen Little Oaktree vann saxen.
Cloudberrie med bloggen Cloudberrie vann vaserna.
Monica Fredriksson som mailade vann Karin Larsson te.
Nastasia med bloggen Jag tänker alltså finns jag vann tvål.
Lilla Kolonistugan med bloggen Lilla Kolonistugan vann tvål.

Som ni ser så blev det sex stycken vinster för dotra råkade få upp
Nastasia och Lilla Kolonistugan samtidigt.

Så nu är det bara för ER VINNARE att maila mig ER ADRESSER
så att vinsterna kan hitta till sina nya hem.
Här kommer min mail adress teklamarang@ymail.com.

OCH till er andra som blev utan vinst vilja bara tacka så
mycket för att NI var MED och länkade, mailade och visade
intresse.

Tjingeling//Tekla Maräng

12 kommentarer:

Compact Garden sa...

Tjoho...vilken tur att det blev en extra vinst :)Nu ska jag mysa hela dagen..tackåtackanc

Kram Anne

Compact Garden sa...

Tack å tack ska det stå...

Vero sa...

Grattis till alla vinnare... Bättre lycka nästa gång för mig. =)

Önskar dig en fin dag!

Lilla Rummet sa...

Grattis till vinnarna.
Ha en skön dag.
Kramiz Britt

Villa Carl Larsson sa...

Åh, grattis till alla glada vinnare. Denna tävling hade jag nog tyvärr missat. En annan gång.. :) Kram Josefin

Bitte sa...

Grattis till vinnarna! :-)

Kramar
Beatrice

Viola sa...

Grattis till vinnarna ..ingen tur här inte..ha en fin dag, kram

Therese sa...

Stort grattis till vinnarna! Själv fick jag hösta vinsten i morse -fick höra bebisens hjärta slå :-) Soliga kramar!

Marie sa...

Vilken tur jag har, tusen tusen tack. Och en bok är aldrig fel, egentligen alltid rätt. Kram

♥ cloudberrie ♥ sa...

Nämen ååå vad ROLIGT!!!
Nu gjorde du verkligen min dag, tack snälla du!

Mailar.

STOR KRAM från Eva

Lilla Eken sa...

He he he... jag tror att du fuskade! Bara för att du ville göra mig glad!! :-D

Åh vad roligt (jag som aldrig vinner något annat, nu är det andra gången jag haft tur här i bloggvärlden!)!

Och grattis till alla de andra vinnarna!
Tjoho! :-)
/I.

Hanna sa...

Grattis till vinnarna!!
Kram Hanna