Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

lördag 10 januari 2009

PRIS- och Nobelprisutdelning!

Det är så kul med att ha tävlingar, det enda sorgliga är att jag vill att alla ska vinna.
Trumvirvel...
Tadamm Vinnaren av kuddfodralet Är!


VI PÅ ÅSEN
Tvålen vinner Stine!
Grattis maila mig era adress så kommer vinsterna
så fort det går.teklamarang@ymail.com
Alla er andra, det var även 15 stycken som mailade,
vill jag tacka för att NI ville vara med.


Vill även passa på att TACKA Smeagols hem som gav mig Nobelpriset,

vilket gör mig mållös, varm och lycklig!

Har ni inte varit inne hos Smeagols hem så gör det HÄR.


För inspirerande, humor fulla och intressanta bloggar

samt för värmande kommenterer hos mig

vill jag ge Nobelpriset vidare till följande 7:

Grattis till vinnare av kuddfodral och tvål
samt till Nobelpris.
Sov gott//Marie

17 kommentarer:

Hjärtat Mitt sa...

Grattis till vinnarna och även till dig för din award!
Måste bara säga att mina föräldrar hade en Cavalier King Charles och han var underbar :)

♥♥♥♥♥ Mari i Marieholm

Mia sa...

Grattis till vinnarna i utlottningen!

Ett jättetack får jag också passa på att säga till den fina awarden. Lika glad som alltid blir jag av dessa uppmuntrande ord.

Tack än en gång!
Kram Mia

Lilla Eken sa...

Grattis till vinnarna!! :-)

Hur gick kalaset då? Ingen som kräktes eller krossade porslin? ;-)

Pyssel och Trams sa...

Självklart får du låna bilden!
Tusen tack för awarden!!=D
Verkligen superkul och väldigt uppskattat!!
Kram Anna

Lallis - liv och leverne sa...

Verkligen grattis till vinnarna. Och till DIG. För utmärkelsen:)
Kram Lallis

Bitte sa...

Grattis till vinnarna i tävlingen! :-)

Jag tycker att du är värd att bli nobelpristagare för du har en verkligt mysig blogg! Så grattis till utmärkelsen! :-)

Här sitter jag och nattsuddar, hmm. Man borde gå och lägga sig så man vänder tillbaka dygnet någon gång. Men hur...?

Godnattkramar
Beatrice

Ingela la la sa...

Grattis grattis till vinnarna!

Tack så jättemycket för den fina awarden! Jag blir så glad!

Grattis till dig med som fått så fin award!

Ha en bra dag.

Kram

Britt sa...

Grattis till vinnarna och nobelpriset!

Ha en skön dag.

Kram britt

RANA sa...

Vad härligt med en livsnjutarblogg!

:-D

Grattis till alla vinnare, säger jag.

Kram, Rana

Brunkullan sa...

Grattis till vinnaren! Och även stort grattis till dig för den fina awarden:)
Susanne

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Härliga underbara du!
Tack så mycket...det värmer.

Idag är det en till sån där jättehärlig vinterdag hos oss (konstigt att alla dagar är så fina i vinter oavsett x antal köldgrader). Sambon och busarna har tagit skotern ("gammelskotern") , fika och fiskespön och åkt ut på sjön. Härligt...och dessutom så tycker jag faktiskt lite synd om mig själv som sitter inne och pluggar istället för att följa med. ;O)*skratt*Hoppas att din dag blir riktigt bra. Kram kram <3

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnaren och till dig som fått en så fin award.

Kramar Ullis

Anonym sa...

Grattis till din fina award och grattis till vinnarna :)

Kram!

Frida sa...

Grattis till vinnanrna och till din award!
Kram Frida

Stina sa...

Mysigt med tävlingar. Om man vinner blir det ännu mysigare ju.:-) Kram

gulle hexan sa...

Grattis--grattis.. *lite avundsjuk e jag.. *


marie!-- så klart....givetvis..:) du får..
absolut.....jag blir bara JÄTTE glad..:D
ta vad du behöver...:)

Golden&Vitt sa...

Grattis till vinnaren och tuuusen tack för Nobelpriset :)

Ha en bra vecka/Kram annika