Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

tisdag 27 januari 2009

Nya ting hos Par Courrier

Har tagit mig en titt inne på Par Courrier och upptäckt att det kommer
in en hel del nya ting nu under februari. Tänkte visa ett antal ting som
verkligen talade till mig. Men det finns klart mer för den som vill titta HÄR.
Fotona är lånade med tillstånd utav Par Courrier!
Här är visserligen en gammal bekant, men ändock lika fräsch och snygg för det.
Otroligt vacker plansch av gammalt franskt dokument.
Två statyetter vid namn Elena gjorda av betong som säljes parvis.
Snyggt både i fönstret, bokhylllan eller utomhus.
Funderar skarpt på ett par till min balkong...


Denna underbara antikbehandlade urna Medicis Patina.
Jag ser den redan ståendes på min balkong med både något
som slingrar sig nedför/runt krukan och med något mer rakväxande växter i.
Mått 32 x 23,5 x19,5 cm
Så nu är det bara att vänta och längta tills varorna kommer in.
En del går redan att beställa NU.


Ha det gott på Er// Kram Marie

7 kommentarer:

Mia sa...

Jaa, du har också hittat denna fantastiska webbutik. Hon har så mycket fint där och mycket fint på väg in också. Önskar bara att plånboken var lite tjockare. :)

Kram Mia

Pyssel och Trams sa...

Hejsan! Jag kom på att jag nog aldrig fick din adress?!! Om du kan maila den till mig så skickar jag din beställning idag!

Kram Anna

Lilla Eken sa...

Urnan är jättefin. Men det är det mesta i Magdalenas butik. :-)
hej hej

♥ Fyra årstider sa...

Jag beställde därifrån för ett tag sedan..Magdalena är en underbar tjej.
Kram Lotta

Bitte sa...

Håller med om att Par Courrier har mycket fint! Där finns hur mycket som helst som jag skulle vilja ha, men ibland är det tur att man har någon slags självbehärskning :-).

Den där urnan har jag missat helt, men den var helt underbar... jag vill också ha en sån... :-).

Kram
Beatrice

Hon med klackarna sa...

Urnan var ju underbar! Den ska jag verkligen fundera lite över. ;o)

gulle hexan sa...

åå så skön kruka...:)
den vore nått att ställa i trädgården full med penseer..:)

längtar efter våren nu..så man kan vakna upp i från vintersömmnen.. *är trött å slö*
sjv syr jag å grejar lite.. men hinner mest med mat.disk å tvätt.hundpromenad..
tid till å greja med roligt är så för liten..
kram