Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

onsdag 7 januari 2009

Min första vinst

Min första och hitintills enda vinst här på bloggarna.
Jag vann den hos Kreativa bilder och den är så fin.
Har hängt upp den i mitt kök där den ska få sprida
kärlek och värme omkring sig har jag tänkt.

Jag fick två stycken utmärkelser under julhelgerna.
Nobelpriset fick jag av Hemma hos Bröderna Bus, tänka sig
mig få ett Nobelpris precis när jag behövde det som bäst TACK.

Av Liljor och tulpaner fick jag denna fina, som värmer mitt hjärta.
Jag har valt ut sju stycken som får välja vilken utmärkelse dom föredrar.
Dom sju får utmärkelsen av mig för sina inspirerende bloggar, värme och
humor samt för mycket trevliga kommentarer hos mig:


Ha en fortsatt skön dag//Marie

22 kommentarer:

Mamma-Mu sa...

Men men... Jag blir alldeles stum... Ja på ett gott sätt alltså!
Men vad roligt!!!!!

Stort tack för utmärkelsen!
Tror jag väljer Nobelpriset för mer fred på jorden behövs.... Eller vänta det kanske var Fredspriset?! Äsch jag är tacksam det är det jag vill säga med denna luddiga kommentar!!!!

Kram Mimmi

gulle hexan sa...

Grattis till din första Vinst....:)

/mia

Bitte sa...

Åhh.... tack så jättemycket!!! :-) Nu blir jag alldeles jätteglad, det var verkligen en rolig överraskning efter en seg och tråkig första-dag på jobbet. Du är snäll du... :-).

Nu blev jag allt lite rörd :-).

Grattis till din vinst också, hjärtat var riktigt fint! Ett hjärta är dessutom en sån fin symbol :-).

Många kramar
Beatrice

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis, gumman . Den är du verkligen värd då, samt utmärkelserna såklart.
kram Lallis

Anneli sa...

Grattis till vinst och Utmärkelser - de är du så mycket värd...;-)
Sen får jag Tacka så väldigt SuperMycket för utmärkelsen till Mig - Jätteroligt - Ödmjuk och Glad
Väljer Nobelpriset - låter väldigt högtidligt...Känner mig Högtidlig..
Många Kramar till Dig/Annelie

Katta sa...

Men tusen tack snälla du! Vilken härlig början på det nya bloggåret, det är dessutom x-akt ett år sen jag började i dag så det blir x-tra roligt därför.Tror jag väljer nobelpriset för den har jag inte fått tidigare. Tack. Läste om vad din granne råkat ut för, fy sjutton vad hemskt! Läste just att S-holm är den stad med mest våld också, känns hemskt när man tänker på att barnen ska växa upp här.Kram Katta

Gunilla sa...

Grattis till din fina vinst. Det passar ju till dig som har ett så stort hjärta och delar ut fina utmärkelser.

Hem och Lycka sa...

Grattis till vinsten och de två utmärkelserna! kram

Tulip sa...

Å så koselig av deg! Jeg blir alltid veldig glad når noen vil gi meg en utmerkelse! Tusen takk!!

Så hyggelig med den fine gevinsten du har fått! Flott hjerte:)

Ha en super dag!!

Ingela la la sa...

Grattis till vinsterna och dina utmärkelser!

Kul att du ville vara med och tävla oxå! Lycka till.

Kram

Frida sa...

Grattis till den första vinsten och till utmärkelsen!
Kram Frida

Unknown sa...

Så fin vinst du vann,sött hjärta och vilka fina utmärkelser du fått,så roligt!

Önskar dig en fortsatt fin dag,
Kram Maria

Hjärtat Mitt sa...

Grattis både till vinst och utmärkelser!
Så skönt att ha vatten igen. Jag vet precis hur det känns. För två år sedan på julafton, stod jag i duschen när det plötsligt slutade att komma vatten! Vi har egen brunn, så det tog några dagar innan vi visste vad som var fel. Inte kul alls.
Vilken kuslig händelse din granne varit med om. Det är knappt man tror att det är sant :/
Hoppas att han kan komma över det utan alltför stora men.

♥♥♥♥♥ Mari i Marieholm

Skomakartummen sa...

pNämen sååå glad jag blir... tror nog jag tar med mig nobelpriset för det händer inte ofta. Kram sari

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt att få vinna. Grattis.
Kram Lotta

Hon med klackarna sa...

Å STORT Grattis till vinsterna! Å särskilt till Nobelpriset inte alla som får det ;o)

Evas sida sa...

Tack för din kommentar på min sida. Det händer saker när man minst anar det, jag syftar på din granne, håller med dig, vart är vi på väg.
Roligt med de olika utmärkelserna.
Grattis till vinsten.
Ha det gott, besök mig gärna igen.

Ullis/Leva på landet sa...

Tack för din gulliga kommentar. Så synd att det inte fungerar så bra när du ska besöka mig. Ska minska storleken på min bakgrund så får vi se om det fungerar bättre. Vt inte annars varför det krånglar.

Kramar Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till din fina vinst och till din utmärkele. Skulle vara tacksam om du kunde göra ett nytt besök inne hos mig få se om det är lika. Har gjort några ändringar i mallen.

Kram Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Tack för hjälpen. Ska göra lite fler ändringar så får vi se om det blir bättre. Har också svårt att kunna kommentera hos folk. Blir ofta att det är serverfel. Hoppas att det blir bättre snart.

Ullis

Frida sa...

Tack så mycket! Hoppas du får en fotsatt bra vecka!
Kram Frida

Ett skönare liv sa...

Tack snälla du :) va go du e.. blir jätte glad..

åh va kul att du gillade de :)

STORT grattis också :D

ha en underbar helg
kram nadja :)