Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

måndag 23 februari 2009

Award

Idag har jag blivit rikligt belönad och bortskämd med ett flertal olika
utmärkelser.
Känner mig verkligen hedrad och smått generad av att få så många
på en och samma gång. Har jag verkligen gjort mig förtjänt av detta...?
Hur som...så blir jag glad så jag dansar runt så hundarna undrar vad i
jössö namn det har gått åt matte som snurrar runt och skrattar, ja...
hmm hon verkar i alla fall må bra!
Båda ligger här brevid mig nu, lite små snarkande.
Jag lovar att skicka dessa utmärkelser vidare men ber att få återkomma
med vidare skickandet till en annan dag.
Min dator trilska lite och vill inte länka eller vara för länge inne på
någons blogg och min dator är väldigt kortsint idag, så det gäller typ
sekunder sen ramlar jag ur...inte roligt!





Denna fick jag ifrån Mias hem och Lilla kolonistugan!
Tänk att man lyser upp någons Vinter mörker.
Det är många som lyser upp mitt var så säkra.








Ingela la la har givit mig denna fina; Sprider kärlek och antagligen värme.

TACK, snälla det gör DU också!




Och sist men inte minst så kom denna ifrån Rost och rosor.

Om Ni inte har varit inne på dessa bloggar så rekommenderar

jag det varmt! Det är bara att trycka på respektive namn så

kommer Ni fram.


Tack allesammans!

Glöm inte att det är BOKREA start i morgon!

Kram// Marie

3 kommentarer:

Therese sa...

Dessa är du sannerligen värd, du lämnar så trevliga kommentarer och har en så mysig blogg - alltid lika trevligt att titta in hos dig :-)

Hoppas du får en fin kväll.

Kramar,
Therese

Åsa sa...

Klart att DU är värld det! Bara inse att du har en mysig blogg och alltid lämnar goa kommentarer!;)

//Kram Åsa

Lilla Eken sa...

Klart att du är värd alla utmärkelser! :-))
Och nej, jag ska inte glömma bokrean. Lovar!
/I.