Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

lördag 18 oktober 2008

Ny som bloggare

Fiskeläge på Gotland/ av Anna-Stina Purk

med galleri Gullvivan




Hejsan på er jag är alldeles ny som egen bloggare!

Har kommenterat hos många andra som har jätte fina bloggar sedan januari 2008.


Tanken att börja blogga själv har väl funnits av och till i ett par månader, men har liksom inte kommit till skott förut. Dels beror det på att jag faktiskt inte har förstått hur man går tillväga och dels för att jag ej har någon kamera och bilder i en blogg vill man ju ha med.

Vill tacka Magdalena med *Magdalenashem* som har en bloggskola och det har fått mig att börja förstå hur man gör DET HÄR.

Som ni ser så har jag inte hunnit lära mig länkning än, men det kommer.


Ett av mina absoluta favorit ställen är Gotland med dess härliga natur mm.


Detta får bli allt för denna gång.



Trevlig helg Marie

Inga kommentarer: