Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

torsdag 30 oktober 2008

Award

Sååå Stolt, Glad och Rörd jag blir, vilken uppskattning!
TACK.



Denna fick jag av Lallis Liv och Leverne, med motiveringen nedan,


Tekla Maräng/Marie- Livsnjutarblogg och det är alltid så härligt att komma in och läsa.













Marie -Tekla Maräng Som har varit en flitig kommenterare på denna och många andras bloggar länge och nu äntligen tagit modet att starta en egen blogg! :)


Denna fick jag ifrån Magdalenas Hem

Kommer att somna glad och nöjd. Tack.
Kramar Marie

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Vet du vad; goa du.
Det finns en utmaning till dig inne hos m ig. Om du känner för det:)

Aaaa...massvis med saker från mig nu. *s*
Men gör den bara om du vill.
Kramar från mig till dig.
/Lallis