Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

torsdag 23 oktober 2008

Önskningar

Å, jag längtar nog lite till julen. Kom på mig själv med att sitta och fundera på vad jag önskade.



Förutom fred i världen, rent vatten och sjukvård, mat och skolundervisning till alla. Så kom jag
fram till klart mer egoistiska önskningar.

Jag gillar ju en hel del av det Jeanne D´Arc Living
saluför. Men det jag speciellt fastnat för är det här.




Foto Jeanne d´Arc living



Tycker den här koksgrå färgen är så fin.

Så ett litet fint monogram, både på

påslakan och örngott.

Så är det ju så härligt med Danmark

att man får två örngott till ett

bäddsett.



Foto Jeanne d´Arc living



Eller möjligt vis bäddsettet nedanför,

vilket tycker ni.

Det översta eller det understa?





foto Jeanne d´Arc Living

Önskar er en trevlig helg!


Tjingeling//Marie



6 kommentarer:

me and alice sa...

Hej!
Klart du får ha lite egoistiska önskningar också. Jag har många av den varan...*fniss*
Tycker nog det översta bäddsetet är helt underbart...
Trevlig helg på dig!!
kram susanne

Vit Gladiolus sa...

Tack för din kommentar! Så bra att det finns på Årstiden, får kolla där då nät vi ska dit!Tack för tipset!!!
Ja, visst är de fina ljushållarna! Jag vill julpynta NUUU!
Kram Zinkbaljan

Mormors Veranda sa...

Hej! Kul att hittat & tittat in hos mig.
De är jättefina båda bäddseten, svårt att välja.
Trevlig helg! Kraam Pling

Lallis - liv och leverne sa...

Man måste önska lite till sig själv också. Tycker jag appselut:)
Och så gillar jag verkligen din blogg och kommer gärna igen.
Ha en fin helg.
Kram Lallis

Mjuka sa...

Det översta röstar jag nog på! Ha en skön helg med mycket mys
kramkram M

Lallis - liv och leverne sa...

Självklart får du länka:)
Och jag länkar till dig.
KRAM och tack för din fina kommentar.
/Lallis