Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

söndag 28 december 2008

Tävling

Jag tänkte lotta ut ett kuddfodral obs med VITT broderi. Fodralet är 45 x 45 cm.


Det blir även ett andra pris 100% vegetabilisk Opium doftande tvål från

Savon de Marselle



Om ni vill vara med att tävla så är det bara att lämna en kommentar här
under samt länka till tävlingen på er egen blogg.
Ni som inte har någon blogg får givetvis också vara med att tävla. Det är
bara att maila till mig på teklamarang@ymail.com.

Ni har tills fredagen den 9 januari kl 24.oo på er att vara med.

Lycka till// Kram Marie

74 kommentarer:

Mia sa...

Nämen vad kul med en liten tävling. Jättefint kuddfodral som jag självklart vill vara med och tävla om. Tror det är ungefär likadana monogram jag kommer att ha på mina nya gardiner, som jag köpt tyg till.

Klart att jag länkar också!
Kram Mia

Widénskan sa...

Jag vill vara med!
:-)

Anonym sa...

Hej
ohh vad fint givet jag med vill vara med..länkar dig på min sida

VI PÅ ÅSEN sa...

Har länge tänkt beställa de där kuddfodralen, de är så himla vackra....och nu kanske jag kan VINNA ett....å vad spännande =0)

Länkar dig på min sida!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

För det första, vilken otroligt vacker bild du har och för det andra. Självklart vill jag vara med i din tävling och till sist...det är bara å komma med tåget. Tyvärr pajade skotern igår :O( men det är ju tur att det går att fixa :O). Må så gott. Kram

Hjärtat Mitt sa...

Vill gärna vara med och har självklart länkat :)
Så trist med allt som har kärvat hemma hos er. Det är konstigt att det alltid ska komma flera saker i klump, liksom. Och alltid när man tycker att man har det bra. Så numera har vi det ALDRIG bra hemma, utan bara "sådär", hihihihi. För vi har oxå varit inne i ett sådant stim precis.

Kram Mari i Marieholm

Ett skönare liv sa...

hihi ja hoppas verkligen attt jag har varit de :)

tack snälla du =)

å jag är jätte gärna me å tävlar :)

ett underbart gott nytt år önskar jag dej !

kramar

♥ Fyra årstider sa...

Söta du det skulle jag mer än gärna vilja vinna..länkar på min blogg Fyra årstider.
Kram Lotta

Ingela la la sa...

Vilket fint kuddfodral! Jag vill gärna vara med och tävla! Jag har länkat på min sida till vänster!

Kram

Englagård sa...

klart att jag vill vara med tävlingsgalen som jag är:)
Jag länkar också.

♥kram Karina♥

Mamma Linda sa...

Jag gillar tävlingar och ett sånt fint pris.
jag länkar från min sida.

Kram Linda

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Lägger en länk till höger på min blogg.

Vero sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vero sa...

Jag är gärna med och tävlar. God fortsättning förresten.

Unknown sa...

Men himmel vilket vackert pris!! Jag vill verkligen vara med!!! Kram Petra

Eddan sa...

Vilken fin vinst! Jag vill gärna vara med och tävla. Länkar i min blogg gör jag också.

God fortsättning och Gott Nytt År!

MVH Anette

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul med en tävling. Vill gärna var med. Har länkat också.

kramar Ullis

Anneli sa...

Vill vara med - självklart - så jättefint..
Bildlänk hos mig..
Kram och God fortsättning/Annelie

Compact Garden sa...

Jag är jättegärna med och tävlar, har länkat på min blogg, ha Ett Gott Nytt År/Anne

Tea Lady sa...

Vilket fint örngott! Jag vill gärna vara med. Länkar såklart på TEFROSSAS blogg!

Sjabbig men chic sa...

Jättefin blogg har du och jag vill gärna vara med och tävla. Länkar till tävlingen i vänsterkolumnen hos mig.

Lisa

gulle hexan sa...

finfint kuddfodral...:)

jag vill gärna prova tävla.
länkade på min sida.. högst upp på vänster sida..
kram

Unknown sa...

Självklart vill jag vara med och läger även in en länk
Älskar kuddar och man kan ju aldrig ha förlite fodral !!!!!
Kram Lotta

Pyssel och Trams sa...

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla!=) Länkar självklart!!
Mvh Anna

prinsesselinn sa...

å for et nydelig putetrekk.(det heter det på norsk.. ).
det vil jeg veldig gjerne vinne,
om jeg kan være med selv om jeg er norsk ??
lenker til konkurransen din på bloggen min jeg :-)
ha en vidunderlig nyttårsfeiring.
klem fra Bergen.

Åsa sa...

Hej! jag vill gärna va med och tävla!! Länkar med din fina bild.//Åsa

skruttisochjag sa...

Jag är också gärna med och tävlar.


eva_champion@hotmail.com
skruttisochjag.blogg.se
http://evastavlingar.blogg.se/2008/december/kuddfodral-2.html

skruttisochjag sa...

Jag är också gärna med och tävlar.


eva_champion@hotmail.com
skruttisochjag.blogg.se
http://evastavlingar.blogg.se/2008/december/kuddfodral-2.html

knyppeldynan sa...

Klart man vill vara med i utlottningen av ett så vackert örngott.
Jag länkar dessutom....

Kram
Rosita

Vår lille hage sa...

Hei! Jeg melder meg på konkurransen! Kjempefin blogg du har! Jeg har også blogg, og lenker deg! Klem

Tulip sa...

Koselig blogg!!!!
Og nydelig putetrekk du lodder ut!

Ønsker deg et riktig godt nytt år!

Anna sa...

Jag är hemskt gärna med och tävlar, jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/december/kuddfodral.html

info@annakarlsson.se

Erika sa...

jag är med och har länkat
www.metrobloggen.se/bravinster

Golden&Vitt sa...

Hej vad roligt att hitta till dig.Ska kika runt här oftare.

Och såklart vill jag vara med och tävla, länkar oxå.

Gott Nytt År på dig/ annika från haparanda

Hemma hos Linda sa...

Å en tävling, alltid lika kul! Har tyvärr aldrig haft glädjen att vinna, men skam den som ger sig. *ler* Länkar från min blogg!

God fortsättning på den nya året!

Kram Linda

AC sa...

Hipp hipp hurra!! Vilken rolig tävling, vilket fint kuddfodral. Självklart vill man testa lyckan!! Bara att hoppas på tur då!
Gladda hälsningar

Barbro sa...

Sa roligt med en tavling.
Gott Nytt ar fran soliga Florida (+26 grader).
Vill garna vinna.
Barbro
keysbmv@yahoo.com

Lärarbostaden i grönskan sa...

Åh, så vackert!! det vill jag hemskt gärna vinna! Finn blogg du har med härligt namn:)

Kram

Liz sa...

Jag är gärna med och tävlar om kuddfodralet och tvålen, så du har en länksida hos mig.
Kram och godnatt från Malmberget :)

Elena - Just nu sa...

Åhh vilket fint kuddfodral. Jag är gärna med och tävlar :-)

Njut i din trädgård sa...

Jag är gärna med och tävlar! Från en ganska ny bloggare... vilken fantastisk blogg du har. Jag kommer tillbaka! /cz

Mjuka sa...

Vill såklart vara med. länkar!!
kram Malin

Marie sa...

Vill gärna ha en lott i denna tävling, jättemysig blogg du har. kommer gärna igen och hälsar på.

Länkar från min blogg, ha det bra!

Britt sa...

jag vill jättegärna vara med, självklart så länkar jag.

britt

Rummet för välbefinnande sa...

Hej på dig, vad kul att hitta till din blogg! Visst blir jag sugen på att vara med och tävla - vilket vackert kuddfodral! Hoppas du får en fin början på det nya året!
Ha det gott!
Mia

Anonym sa...

Gud vilka fina priser, klart man vill vara med. Har länkat.

Kram Sanna

Viveka i Bläckhornet sa...

Men rackarns så fint kuddfodral du lottar ut. Självklart vill jag tävla om det.Sååå fint det skulle passa i soffan :)
Jag länkar direkt.

Kram Viveka

Dubbelörn sa...

Självklart så vill jag också vara med!!! *roooopar höööögt*

Villa Carl Larsson sa...

Åååh vad fint!! Detta får man ju inte missa. Jag vill givetvis vara med och tävla och länkar från min blogg också. Kram

ANNIKA sa...

Det här kuddfodralet passar perfekt i min säng.hoppas ....
mejlar till dig eftersom jag ej har blogg.
Annika G

Sofie sa...

Jättefint kuddfodral! Är gärna med och tävlar om det! Länkar självklart!
Kram

Skomakartummen sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och länka det är bra roligt. kram sari

Lizelotte sa...

Jag vill vara med och tävla.

Länk: http://lisa89.blogg.se/2009/january/tavling-kuddfodral-med-vitt-broderi.html

Mail: engstrom-jonsson89@hotmail.com

Märta sa...

Vill gärna vara med!
angsgard1@telia.com

Julhuset sa...

En sådan fin kudde vill jag gärna vara med och tävla om.

God fortsättning
Annika

mia sa...

Oh så fint kuddfodral. Jag är gärna med i din tävling.
Kram Mia
(www.MiasAtelje.com)

Brunkullan sa...

Jag vill gärna vinna det söta kuddfodralet!
Länkar givetvis:)
Susanne

Eva sa...

Supersnyggt vill verkligen vinna det. Jag länkar i min blogg.

Nanna sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen!

mia sa...

Glömde skriva förra gången att det är självklart att jag länkar från min sida till din tävling. Spännande att se om man har någon tur.
Kram Mia
(www.MiasAtelje.com)

Mamma-Mu sa...

Hej!

Jag vill absolut vara med och tävla!

Men först vill jag önska dej en God fortsättning på det nya året!
Hoppas på ett kanon bra år!

Jag har länkat tävlingen till min blogg och hoppas att det är ok att jag även länkar själva bloggen till min, ja din alltså... *ler*
Snurrigt?!
Ja kanske men sån är jag... *skrattar*

Ha en bra kväll!
//Mimmi alias Mamma-Mu

Kerstin sa...

JAg vill gärna vara med och tävla, länkar såklart i min blogg!!!

Kramar Kerstin

Evas sida sa...

Vilken härlig blogg du har, första gången jag är här. Vill gärna vara med o tävla om kuddfodralet o länkar på min sida. Tittar snart in igen.

♥ Stines hverdag sa...

Jeg vil gjerne være med :) Og har linket

Frida sa...

Jag är gärna med och tävlar om det fina örngottet,länkar självklart till tävlingen!
Kram Frida

Anonym sa...

Vilket UNDERBART kuddfodral!
Skulle passa så bra på sängen i vårt sovrum.

Självklart vill jag vara med i tävlingen och länkar givetvis :)

Kram!

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla!
Har länkat till tävlingen i högerspalten i min blogg.
Kram!

alidas sommaräng sa...

Kul att läsa en ny blogg. Givetvis vill jag vara med på tävling också! Jag håller tummarna !Kram Laila

Rhodin sa...

Denna tävlingen är ju som gjord för mig. Jag älskar verkligen tvålar OCH just den kudden har jag planerat att köpa eftersom den har initialerna för mitt & makens efternamn på sig. Lånade bilden och länkade dig på bloggen, Så nu håller jag tummarna. Ha en fantastisk dag! Mvh Terese

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med om att tävla om de fina kuddfodralen.
Länkar.
hälsn. Lotta

Cajsas Faster sa...

Jag vill gärna vara med// Mary

Daniela sa...

Självklart vill man vara med och tävla! :) *länkar*

Bitte sa...

Jag vill självklart också vara med och tävla om det vackra kuddfodralet... :-).

Kramar
Beatrice

White cotton grass sa...

Jag vill gärna vara med! Fixar länk!