Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

lördag 6 december 2008

Pausbild

Här kommer ett ny taget foto på mig och min vän Nasse, på väg hem ifrån julklapps inköpen!

Lite idé torka ett tag och det vanliga; vart tar tiden vägen..?!
Passa på att tävla NU! På måndag presenteras vinnaren här på bloggen.
Ska ta en bloggrunda hos Er så fort jag kan.
Ha en riktigt mysig Andra Advent!

Kramar Marie

15 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Detsamma gumman!
Kram Lallis

Englagård sa...

Jösses så snabb du är. Jag trodde att det bara var jag som var uppe och nattsuddade;)

Kul att du vill vara med

kram Karina

Beas sa...

Vad mysigt ni ser ut att ha det, du och din rosa lilla vän! ;-)

Ha en ljuvlig andra advent!

Kram Bea

Unknown sa...

Så fina ni är på bilden du och din vän lilla Nasse!=)

Ja tiden rusar snabbt iväg,inte långt kvar till Jul nu!

Tack för dina fina ord till mitt förra inlägg,dom gjorde mig glad!

Önskar dig en mysig andra Advent,
ha det så gott!

Kram Maria

Lilla Eken sa...

Vad glada ni ser ut! :-)

kardemumma sa...

Tack rara du för den fina kommentaren !
Nu närmar sig julen alldeles för snabbt-men drick lite god glögg och stanna upp en stund :)
Vinter kramar C

Anonym sa...

bloggtorka får man väl lite nu och då - snart hopar idéerna sig igen och torkan är över :D

Skomakartummen sa...

Vad för roligt finns det i paketen. kram sari

Hem och Lycka sa...

Vad söta ni är! ;-) kram

Tulipa sa...

hoppas julklappsinköpen gått bra!
Kram Tulipa

Unknown sa...

Ha en liten pau du, det behöver man ibland. Kram Petra

Anneli sa...

Vd fint du har här du och Nasse...
Kommer gärna åter...
Kan oxå känna av den där bloggtorkan - då blir det lite stiltje men man kommer snart igång igen....
Kram/Annelie

Mitt skabbiga chica hus sa...

Halloj!

Jag är faktiskt lite osäker på vilka kaniner man kan köpa kläder till, jag tror att det finns mest till mellanstorleken, men jag har sett lite olika.

Det verkar inte vara så många nätbutiker som har kläderna överhuvudtaget, Elsas hem verkar vara de som har mest.

Hoppas du hade en mysig adventshelg.

Kramis
Mia

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei hei,! Ja nå flyger tiden , ikke har jeg fått kjøpt noen gaver men det skal jeg ordne denne uken, da blir det shopping hi hi.
Det blir vel så at man kjøper og bærer og går og trakker, til slutt er man så trøtt at man er segneferdig..besvim...hi hi.
Ha det godt kjære du,kos deg i pausen ;o)
Klem

Dubbelörn sa...

Här har jag också hamnat i i ett litet alltför laid back tempo... Men det blir väl jul ändå o jag brukar hinna ikapp på slutet ;).

Julklapparna är ändå fixade i huvét, o det är väl alltid något ;).

Kram