Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

måndag 8 december 2008

Pris utdelning!

Måste bara få skriva att det här med att ha tävling var jätte roligt!
Fina och roliga mail, alla härliga bloggare och många nya
Bloggar jag aldrig varit på förr.
Har inte hunnit runt till er alla, men det ska jag se till att jag gör.


Vinnaren är:

Malmkakan!!!
(maila mig din adress)


Så blir det ett litet tröstpris; 1 rostigt löv till Annika Gustavsson.
Grattis på ER.
Ha det så gott//Marie

7 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Vad kul och grattis till Malmkakan:)
Och en stooooor kram till dig gumman.
/Lallis

Brunkullan sa...

Men äsch! Har jag missat tävling nu...:(
Grattis till vinnaren i alla fall:D

Susanne

ANNIKA sa...

såå roligt att jag vann tröstpris!
De här löven kan användas till mycket...
Har du min adress?kommer ej ihåg om jag skrev adressen i mejlet.
Jag mejlar för säkerhets skull....
Kramar från Annika G

Malmkakan sa...

Hej Marie!

Åhh, vad glad jag blir!
Har mailat till dig för en stund sen.

Kram, Cecilia

Alice sa...

Hej och stort grattis till vinnaren!!!
Vilken fin blogg du har och vilket fyndigt namn!
Ha det gott!
Alice

Lilla Eken sa...

Grattis till vinnarna!

Angel.Pearls sa...

Grattis till vinnarna! //Eva