Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

lördag 18 juli 2009

Näe ej!

Ja nu har jag fått kapitulera. Har känt mig lite sliten sen i onsdags men nu har det hårdare artilleriet satt in sin stött. Förkylning och hosta som skräller som om allt innehåll är på väg ut.
Feber med vid hängande svätt som rinner och infekterat öra så jag inte hör någonting för tillfället på höger öra och vänster öga sitter sådana där hårda vaglar. Nog med gnäll.
Så jag kom inte i väg på någon Öppen Trädgård i dag. Gjorde ni det? Ha det BÄST.
Tjingeling//Tekla Maräng

17 kommentarer:

Katta sa...

Usch att vara förkyld nu men det verkar vara många som är det just nu med hosta och sånt. Söt bild i allafall, krya på dej. Kram Katta

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej på dig kompis.
Fy tusan för att bli förkyld mitt i sommaren...Hoppas att du snart kryar på dig. Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Låter ju inget kul alls ju:(
Hoppas du snart mår bättrte!!

Kramisar Millis♥

Marie sa...

Först en riktig stor godbättringskram. Att vara sjuk på sommaren är ingen höjdare, så nu hoppas vi den försvinner fort fort.

Svar: Jag åker till Grekland 5 augusti, men innan dess blir det några dagar i Stockholm.

Hemmalycka sa...

Stackars dig, krya på dig!
Kram Åsa

Anneli sa...

stackars dig....inget vidare
Jag var i Trosa igår och strosade runt - ät lite gott och myste...det var skönt
blir nog lite loppis idag kan jag tro...
kram och krya på dig
Annelie

mitt skärgårdsliv sa...

Hejsan på dig! Vet du jag lider av precis samma som du... inget roligt i härligt sommarväder och semestertid. Krya på dig!

gulle hexan sa...

kära tekla marie...
uffannamej.. detta är inte vettigt..att du nu har blivit så förskyld igen.. så oturdrabbat:(

stackars dig... försöök stärka dig med svarta vinbärs saft..
hoppas du blir bra snabbt!!

kram kram..

Anonym sa...

Hej!
Stackare! Du vet vad som gäller: vitlök, honung, blåvick, echinagard! Krya på dig!
Hulda

Jessica sa...

Stackars dej, att vara förkyld mitt i sommaren!

Söta bilder på hundarna, visste inte att hundar gillar jordgubbar ?!

Krya på dig!
stor kram
Jessica

Sorkfröknarna sa...

Stackars dig, hoppas du snart blir frisk igen.
Christina

Viola sa...

Nämen vännen så trist..hoppas du kryar på dig fort!!!Sänder över en stor bättra på dig kram

Hjärtat Mitt sa...

Usch vad trist.
Skickar massor med krya på dig tankar och kramar.

Vilken härlig tur till Dalarna ni har haft. Det är verkligen vackert där.

Kram Mari

hönemor sa...

Hej du, det var inte roligt att bli så sjuk nu, för det är väl inte svininfluensa du har fått? Har du nån som går ut med hundarna, annars så kommer jag. Pigga på dig. Kram Katarina.

Therese sa...

Usch, inte kyl med en förkylning denna tiden på året, har själv varit sänkt i två dagar, har inte orkat slå på datorn ens... Hoppas dy kryar på dig snabbt, varma kramar!

Villa Carl Larsson sa...

Usch att du också har drabbats. Visst är det såå trist så här års. Hoppas vi blir friska snart!! Krya på dig vännen.

Kram Josefin

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas verkligen att du kryar på dig snart. Inte kul att bi sjuk och speciellt inte när man har planerat in trevligheter.

Ha en bra vecka och krya på dig!
Kram Ullis