Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

måndag 18 oktober 2010

Bloggen 2 år!!!

Go morgon på er!
Ja då har det redan hunnit med att bli bloggens 2 årsdag idag!
Tiden går fort när man har roligt.
Det är ni som kommer in och läser och lämnar kommentarer som gör
det så roligt att fortsätta blogga. Utan era kommentarer och mail ingen blogg,
så är det alla vill ha någon form av respons på det man gör. Även om
mesta delen jag skriver om är en loggbok om min balkongodling plus
anteckningar om vilka böcker jag gillar och gör betraktelser utav.

Jag tänkte ha en liten födelsedagstävling.

Jag vill att ni svara på vad ni helst läser om här på Tekla Maräng bloggen.
En lott kommentera här under, ni får gärna vara anonyma och hålla ögonen öppna när dragningen är för jag mailar er inte.
Två lotter kommentar här under + länkning med bild i eran blogg. Låna vilken bild ni vill här under.
Den 17 november efter kl 21.00 sker dragningen.

Blir glad om du skriver vad du helst skulle vinna om du har turen med dig i kommentaren.

Bild lånad ifrån Elsas hem
2 burkar ifrån Greengate
Bild lånad ifrån Elsas hem
Hand kräm ifrån Greengate

En liten platt plåtask med feér på och ett doftljus med kanel och apelsin doft, långbrinntid.
Det är sammanlagt fyra som kan ha turen att vinna.

Lycka till//Tekla Maräng

135 kommentarer:

Anita sa...

GRATULERER med de første 2 årene. Du har laget en fin blogg og det er koselig å følge deg.

Jeg liker at bloggen er så variert og kreativ. Leser helst om diverse pyssel. Kransene du har laget er nydelige.

Alle premiene er fine. Om jeg må velge blir det de 2 boksene fra GG.

Hilsen Fama, Norge

min mail: anihaarb@online.no

Annelis hantverk sa...

Grattis till de två åren! Det är så sant det du skrev här om bloggandet. Jag gillar allt på din blogg, men jag läser sällan böcker så de förstår jag mig inte riktigt på :)
Jag hoppas på turen att vinna handkrämen. Länkar på min sida.
Ha en härlig dag!

Livskrafter sa...

Grattis på 2-års dagen
Jag tycker om din blandning på din blogg. Lite av det mesta och man blir glad av att läsa
Ha en fin vecka
kram
Emma

bokhyllan sa...

Grattis vännen på "2-årsdagen!"
Kram.

Katta sa...

Grattis!!! Jag tycker om blandningen på din blogg men sen gillar jag ju mycket när det kommer till balkong,blommor och när du skriver tips om platser runtom S-holm man kan besöka. Om jag nu skulle vinna står handcremen högst på min önskelista :) Jag länkar. Kram Katta

Therese sa...

Tack för den glädje du skänkt under dessa åren vännen!!! Ja vad läser jag hellst? hm, det är nog jämt skägg mellan dina balkonginlägg och boktips. hm. Balkongen vinner om jag måste välja! Har jag turen på min sida så står burkar högt upp på önskelistan, men alla dina priser var fina :-) Å så fort jag får tillfälle framledes tänke jag även länka! Men återkommer då med länken så det "går rätt till" :-)KRAM

Jessica sa...

Hej,
men vad tiden går fort! Har också snart bloggat i två år...

Vilka toppenfina priser! Är gärna med i utlottningen och har länkat hos mig. Har jag turen på min sida skulle jag nog välja den rutiga fina burken eller handkrämen!

Gillar din blanding på bloggen, å boktipsen är ju toppen.
Men ska jag välja ut något så är det dina inlägg med fina årstidsbilder från dina promenader med Bobo och från olika mysiga utflyktsmål!

Håller tummarna!
kram
Jessica

heavenandearth sa...

Hej du goa!
Stort grattis till de 2 åren!!
Jag är glad att jag fann din blogg för här trivs jag verkligen!
Kanske det är mixen av boktips och balkong som gör det...?

Du visar på böcker jag kanske inte skulle funnit av mig själv.. och jag kan känna att lusten att börja läsa böcker igen,efter många års bokfrånvaro, börjar komma tillbaka!

Gillar dina ord oxå! Du skriver så poetiskt om kastanjen i ett inlägg...
Hmm, svårt att säga vad exakt jag vill läsa mer om.. gillar blandningen helt enkelt!! Din MIX!

Grattis till vinsten förresten! Dom ser underbara ut!!

Ok, Nog babblat..!! ;-)
Jag länkar hos mig, såklart!
Eftersom jag är ett riktigt burkfreak så väljer jag burkarna på översta bilden om jag vinner!

Ha en skön höstvecka!
Kram! Iréne

Cathrine sa...

Grattis!
det jag tycker är så bra med din blogg är att du har en blanding av allt, bakning, boktips och pynt.
Eftersom jag läser mycket själv så kommer jag att följa dina boktips noga.
Hade jag turen att vinna så hoppas jag på ljuset.
Kram Cathrine

Bitte sa...

Stort grattis på tvåårsdagen! Pompom padaa.... det var en liten egenhändig trumvirvel jag gjorde för dig :-).

Jag håller med om att det är besökarna och kommentarerna som gör det roligt att fortsätta blogga, om ingen besökte en skulle det bli bra mycket tråkigare att skriva inlägg :-). Jag tycker om blandningen på din blogg, jag gillar förstås bokbetraktelserna, men också att du skriver om och visar bilder från balkongen och alla härliga utflykter du gör till olika trädgårdar, bilderna på lilla vovsingen och annat smått och gott du gör.

Jag tror att jag skulle önska mig handkrämen om jag vann, för en fin handkräm är lyx i vardagen och något man kanske inte unnar sig alltför ofta!

Jag länkar från min blogg och hoppas på tur! :-)

Ha en fin födelsedag! :-)

Många kramar
Beatrice

White cotton grass sa...

Stort grattis!!

Spelar nog nästan ingen roll om vad du skriver, bara du skriver! (om du förstår vad jag menar? ;)

kram
helena

Emelie sa...

Grattis bloggen!! :) Vad jag helst vill läsa om....hmmm...jag tycker ju det är kul med pyssel och recept mm. Och balkongodling förståss! :) Kram

Birgitta sa...

Grattis till bloggen som fyller 2 år! Vad jag gillar med din blogg är blandningen av din fina balkong, lästips och allt annat som du skriver om, alltså helheten.
Det är alltid lika roligt att besöka dej och så får jag inte glömma alla fina bilder du bjuder på. Jag länkar också på min blogg.
Vad jag vill vinna vet jag inte. Blir lika glad vad det än blir.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

Lily sa...

Grattis till dina två år!
Jag är så glad för att jag har hittat hit!
Jag gillar din blandning på bloggen..

Klart jag vill vara med i utlottningen!
Länkar...

Ha det gott
Kram Lily

Nette Cecilia sa...

Grattis , jag tycker också om blandningen på din blogg,det är som livet är.ha det bra ,Nette

ejmis sa...

Grattis!
Klart jag vill tävla och med så fina priser spelar det ingen roll vad jag får om jag har turen att vinna.

http://ejmis.blogg.se/2010/october/tavling-2.html#comment

Malmkakan sa...

Grattis till 2-åringen!
Jag tror att det är boktipsen som gjorde att jag fastnade för din blogg en gång i tiden...

Länkar förståss.

Kram, Cecilia

Oljekritan sa...

GRATTIS på Tvåårsdagen!!! Hur känns det att vara så fin och duktig!! vad roligt att du bloggat så länge..det betyder ju så mycket roligt och trevligt och vackert, för så många!! Kram Karina

Cajsas Faster sa...

Grattis !!
Förstås vill jag vara med och tävla. Ska försöka länka... har fått en beskrivning hur man gör:)

Om jag vinner behöver jag och vill gärna ha handkrämen!
Ha det bra! Kram Marie

Cajsas Faster sa...

PS! Det jag gillar med din blogg är att den är fin, har en salig blandning av recept, utflyktstips, boktips och fina foton och hur man kan odla så fantastiskt på en balkong. Du behöver bara fortsätta i samma anda, jag kommer tillbaka!

Sirpa sa...

Hej! Tack för dina snälla ord hos mig!
GRATTIS till din 2 åriga fin blogg!!! Jag tycker om allt du skriver, skön blanning!
Jag vill gärna vara med i tävlingen och tycker att alla vinster är fina men jag skulle nog välja en burk från Greengate, jag länkar!
Har en fin dag!
Kram Sirpa

Therese sa...

Nu har jag även gjort ett inlägg där jag länkar och tipsar om din fina utlottning :-) KRAAAM <3

Anonym sa...

Gratulerer med 2 års blogging.
Vil gjerne være med å feire med 1 lodd.
Ønsker deg en nydelig tirsdag.
Klem Mio

Jenny sa...

Hej Marie!
Grattis till 2 år med bloggen!!
Jag är gärna med o tävlar om de fina priserna, länkar med bild hos mig! Hos dig gillar jag dina boktips o att se bilder från din underbara balkong:)

Skulle jag ha turen att vinna önskar jag mig handkrämen, jag är en riktig torris nu när det blir kallt:)

Kraam Jenny

Bitte sa...

Tack goa Marie för din beställning! Jag har mailat dig... :-)

Många kramar
Beatrice

Det Vita Drömhuset sa...

Hej hej!
Vilken fin blogg!
Själv e jag så ny så min är inte så välbesökt än....men men.
Jag vill gärna vara med och tävla!
Jag länkar från min blogg!
Vill gärna ha burkarna om jag vinner!

Kram

Black Iris sa...

Ja tänk vad tiden går. Snart är det banne mig ett år sedan jag också började blogga. Livet har blivit så annorlunda på något sätt. Jag har fått bloggögon och jag fotar så mycket som jag aldrig ägnade en tanke åt tidigare.
Jag vill jätte-gärna vara med i din utlottning och länkat har jag redan gjort så nu håller jag tummarna för att jag får handcremen i den söta burken.

Kram Maidi

Anonym sa...

Grattis!
Har precis hittat hit. Det jag först fastnade för var dina fina bilder, men även ditt sätt att skriva. Skulle jag ha tur.....så väljer jag burkarna.
Kram

(Helene1965.Nilsson@hotmail.com)

Viola sa...

Här är jag och tar min turlott..den där handcremen såg ju härlig ut..nu hoppas jag att jag har turen med mig, kramen och grattis!

Hem ljuva hem sa...

Grattis till dina 2 år på bloggen, ja tiden går fort när man har roligt och att blogga är ju kul. Jag trodde aldrig att jag skulle göra det men nu är jag fast sen 7 månader tillbaka. Vilka underbara vinster du lottar ut, svårt att välja om man skulle vinna men, men, burkarna står som nummer ett.
Jag gillar din blogg för den blandning du har av olika tips, den är personlig och det gillar jag.
2 lotter tar jag på vägen ut..
Kram Anneli

Lillis73 sa...

Jag gillar att läsa om pyssel i alla dess former. Inredning är också jätteskoj att läsa och få se bilder är pricken över i:t!

Jag har länkat till din tävling på min blogg!

Unknown sa...

Grattis grattis grattis till 2 år!! Det vill jag verkligen vara med och fira, men är det inte födelsedagsbarnet som ska ha presenter och inte tvärtom?? Fast du kanske gör en Pippi?

Vad jag helst läser om? Balkong är alltid trevligt, men eftersom jag inte har någon själv, blir jag mest avis men däremot böcker!!!! Eftersom jag själv är en sån stor bokmal så behöver jag nya tips!! Så DET gillar jag!!

OM jag har turen med mig så skulle jag gärna vinna burkarna från Greengate. Äääälskar Greengate men har inget från dem...

Länkar så klart från min blogg!!
Stort grattis igen och stor kram!

Mjuka sa...

Hej vännen!
Superkul med tävling och jag måste gratta till dina två först år!!
Jag är ju en pysselfreak, så när jag kollar så är nog det jag mest fastnar för.
Jag länkar så klart hos mig!
Kram Malin

Katarina sa...

Ha den äran på födelsedagen :O) Jag gillar variationen på din blogg, och det är roligt att följa din balkong med årstiderna.
Fina vinster,hoppas att jag blir en av vinnarna ;O) Kram Katarina.

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Grattis till 2 åringen!!!

Din blandning på bloggen är härlig :-) Jag gillar både bokinspiration och pysselblandat med trädgård och vardagshändelser. Din blogg är fin och levande!

Jag deltar gärna i din tävling och länkar såklart!

http://franskaliljan.blogspot.com/2010/10/jag-haller-tummarna.html

Önskevinsten är den vit/blommiga burken eller handkrämen från Greengate. Älskar ju Greengate själv!

Kram Helena / Franska Liljan

Margot sa...

Stort grattis till 2 år med bloggen! Jag gillar blandningen du har , lite av varje och så din fina balkong förståss!
Länkar med bild från min blogg och om turen är på min sida så skulle det sitta fint med den lyxiga handkrämen!
Ha en fin dag!
Kram Margot

Vita huset 28 sa...

Hej o grattis till 2 år med bloggen, va roligt!
Gillar din blandning o äälskar din fina blombilder.

Klart jag vill vara med i din utlottning, länkat o klart så 2 lotter tack, gillar alla vinsterna :)

Ps missa inte min utlottning♥

kram Camilla

Dubbelörn sa...

Varma grattiskramar till dina 2år!

Har alltid gillat din vardagsblandning här på bloggen, så fortsätt på samma sätt :).

Är gärna med i utlottningen.

Kram

Mia sa...

Nämen grattis vännen!

Herregud vad tiden går fort, redan två år. Det innebär ju att även jag har bloggat ungefär lika länge, har faktiskt inte ens kollat exakt när jag började. :)

Jag gillar din blogg just för att den har den blandningen den har. Balkonginläggen är alldeles ljuvliga. Hundar har ju vi också så det är alltid lika mysigt att följa med på era promenader. Önskar att jag själv var lite läsglad som du, då skulle jag förmodligen vara ännu bättre på att läsa dina fina bokinlägg, en riktigt kul idé.

Länkar självklart hos mig också och håller tummarna, även om jag redan dragit den största av alla vinstlotter här i livet. Ja, du vet ju precis vad jag menar... :)

Kram kram
Mia

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen och gillar alla priserna. Länkar från mig så det blir dubbel chans.

Jag tycker om bloggar med en blandad kompott men kan inte sticka under stolen med att jag gillar boktips lite extra eftersom jag själv är en bokmal.

Grattis på 2årsdagen från mig

Kram

Villa Vinkelhaken sa...

Grattis till 2-års dagen! =)
Jag gillar att du har en härlig blandning bland inläggen!

Jag vill gärna vara med och länkar såklart med bild hos mig. Skulle jag vinna skulle jag vilja ha burkarna! =)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Livet på Sjögård sa...

Ja, så tiden går när man har roligt :)
Grattis till dina 2 år!!
Hmmm, ja vet int riktigt vad jag ska säga. Jag tycker nog du har väldigt varierande som det är så jag är nog helt nöjd :)

Jag hoppas jag har turen och blir en av de lyckliga vinnarna. Handkrämen är nog högt på önskelistan. Såhär års e mina händer helt hemska.... länkar med bild på min blogg :)

Terese Rhodin sa...

Jag gillar bloggen som den är. Har nog inget önskemål på ändring där. följer själv bloggen för de fina bilderna.
Nu när julen närmar sig (hjälp!) skulle ett doftljus eller en go handkräm inte sitta fel.
Kram på dig!
Mvh Terese
terese.rhodin@comhem.se

Lisbet sa...

Jag läser allt du skriver! Det är riktigt bra så här. Fina foton och intressant läsning. Inspirerande.

Grattiskram!

Nilla sa...

Grattis till dina 2 år och vad kul med en tävling.

Jag gillar oxå blandningen.
blomarrangemang, recept och vackra foton tilltalar mig särskilt.

Ha de bäst !!
Nilla

ANNIKA sa...

Grattis till 2 år!
Jag gillar blandningen av det mesta i din blogg och dessutom alla fina bilder.
Jag önskar mig burkar från GreenGate.
gustafsson.57@hotmail.com

Susanne sa...

Men hur kan jag ha missat!! Självklart vill jag vara med..Ljuset med doft låter Juligt och gott...Ja vad jag tycker bäst om i din blogg,,det är nog just att du bara är du...Har ju hängt med här ett bra tag och trivs alltid så gott hos dig..Så bara fortsätt som innan :)
Länkar hos mig och ett jätte Grattis!!
Kramar i massor Susanne

Märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottning.
Grattis till 2 år i bloggvärlden.
Det jag gillar i din blogg är nog själva blandningen. Kul att läsa om böckerna, har faktiskt inte läst böckerna du ger tips om men kanske en dag att jag tar och väljer ut någon av dem o försöker låna på biblioteket.
Jag länkar och har jag turen att vinna önskar jag burkarna på översta bilden.
Håller nu tummarna!
Märta

Märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottning.
Grattis till 2 år i bloggvärlden.
Det jag gillar i din blogg är nog själva blandningen. Kul att läsa om böckerna, har faktiskt inte läst böckerna du ger tips om men kanske en dag att jag tar och väljer ut någon av dem o försöker låna på biblioteket.
Jag länkar och har jag turen att vinna önskar jag burkarna på översta bilden.
Håller nu tummarna!
Märta

Fiff sa...

Jag hittade precis hit, och det var ju väldigt mysiga grejer som du lottar ut! Så jag har länkat med bild på min blogg, och håller tummarna i din utlottning! Jag är väldigt sugen på den småblommiga, ljusa burken, den är fiiiin!

Emma sa...

Grattis till 2år =) Jag vill gärna vara med i din tävling. Skulle helst vilja vinna dendäringa rutiga burken. Superfin! Ha de så gott//Emma iceblueeyes_85@hotmail.com

Anne B. sa...

Grattis på 2-års dagen! Tar en lott, tack. E-post finns under sähköposti.

Plåtburkarna är nog mina favoriter.

catarinah sa...

Grattis på 2-årsdagen!
Har också precis som flera tydligen precis hittat hit men vilken fin blogg, lägger till i listan på favoriter direkt! En lott i utlottningen till mej....de fina första burkarna är oemotståndliga..

Unknown sa...

Hejsan!
Grattis till dina två år som bloggerska.
Jag har inte vetat av din blogg så länge så kan ej skriva någon favoritdel ännu, men tror att det var din variation som jag fastnade för.
Jag länkar givetvis från mig och roffar åt mig 2 lotter.

Om jag vinner behövs nog handkrämen mest men burkarna var väldigt fina me.

Kram Ing-Britt

Ewa`s Galleri sa...

Hej, klart jag vill vara med i dein utlottning av så fina saker
Jag länkar hos mig
Ha en riktigt skön helg

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Har jag turen att vinna vill jag helst ha handkrämen!

Trevlig helg! Malin

malinwennroth@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulerar till de 2åren! Vill gärna vara med i din tävling. Svårt att välja en sak,men får då bli doftljuset.Trevlig Höst från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Nyanser av vitt sa...

Grattis till 2 år. Jag är gärna med i din fina tävling och länkar hos mig. Jag vill helst vinna burkarna från Greengate :O)
Kram Agneta

Lena/isklockan sa...

Åååå va´mycket fint du lottar ut. Jag vill ju jätte gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Men va´svårt att välja ....allt är ju lika bra. Handkrämen kan ju passa förstås. Kram

Pockethexan sa...

Vad kul med en tävling där man får välja vad man helst vill vinna, helt klart något man vill vara med på!
Om jag har turen med mig vill jag gäran vinna de två burkarna för jag är en stor burktoka o letar alltid efter nya o de här två har jag inte sett o de ser ut att passa perfekt till te o jag behöver alltid fler teburkar för jag är även en tetoka som bara älskar mina teer i fina burkar <3!

Självklart lägger jag in din tävl. hos mig o om man ska vara följare så är jag det redan, hur många lotter blev det? <;p

Kramis från en som håller tummarna o önskar dig en trevlig helg!
<;D

Anonym sa...

Hej, jag är hemskt gärna med i tävlingen och tar 2 lotter, o jag skulle helst vilja vinna burkarna, tycker dom va så fina! Handcrémen annars va också fin o säkert luktar den gott.

Kram/Mira

Monika sa...

Grattis till de 2åren! Jag är gärna med i tävlingen. Gillar asken med feérna på. Monika waring666@hotmail.com

vadmalen sa...

Ja är gärna med i tävlingen och jag länkar från min blogg. Jag har just hittat din blogg så jag får datera upp mej på den. Jag lägger till den på min lista.
Kram
Birgit

Anonym sa...

Grattis! Du har så fin blandning i din blogg. Vackra bilder som jag gillar. Djur, natur och ätbart :)
Ja visst 17, jag vill ha handkrämen om det blir vinst :)
Hälsningar Caroline L

Karin - Mina Rum sa...

Oj, vad många inlägg jag missat hos dig! Jag höll dessutom på att missa din tävling. Den vill jag ju förstås gärna vara med i. Jag länkar från mig och hoppas på att vinna den fina blommiga burken från Green Gate.
Kram!

tankar från mitt fönster sa...

Hej igen,
Har varit sjuk i en vecka och missat din blogg, men nu är jag tillbaka "fit for fight". Deltar mycket gärna i firandet av din TVÅÅRSDAG! Länkar till min blogg.
Vill helst läsa om dina vackra blommor och trädgårdstips, men gillar också dina bokreportage. Jag gillar allt på din blogg!
Vill gärna ha vinst nr 1.
kramar

♥ cloudberrie ♥ sa...

G R A T T I S bloggen på 2 årsdagen! (i efterskott) ;)

Jag tycker om allt du skriver och visar, men så klart ligger bokinläggen mig allra varmast om hjärtat. Fast jag tycker om dina blommfoton också. Men "boknörd" som jag är så säger jag: Inläggen om böcker!

OM lyckan är med mig skulle jag bli överlycklig att vinna burken med älvorna på.

Jag länkar med foto i min blogg.

KRAM från Eva

Malin E sa...

Hej! Grattis ska jag väl börja med att säga så¨klart!!
Jag är oxå gärna med i utlottningen och har länkat på min blogg till dig oxå.Nu håller jag mina tummar och hoppas på lite tur.
Ha det gott.
Kram Malin

Cajsas Faster sa...

Hej igen! Nu har jag för första gången länkat till min blogg! Det tar lite tid ibland att få tummen ur..
Kram Marie

Unknown sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/

Grattis till dina 2 år, klart jag vill vara med och fajtas om så fina saker, 2 lotter till mej.
Tack!
/Maggan

Aforia sa...

Grattis till 2 år på bloggen. Hela din blogg är så upplivande att läsa. Din blandning gör att bloggen är ett ställe man gärna återkommer till ofta. Därför kan jag inte plocka ut något specifikt som är bra eftersom allt är bra.
kramis

lilla strandkulla sa...

hej vill gärna vara med o tävla.. jag vinner gärna burkar eller handkräm jag länkar från min blogg..hoppas på tur..

Anonym sa...

Hej jag har precis hittat hit men tycker din blogg är så fin med underbara bilder! Hit kommer jag att snart komma tillbaka! Jag vill gärna vara med och tävla! Ha en trevlig vecka! kram Nina

Unknown sa...

Men kära jösses jag vill verkligen vara med! Tyvärr kan jag för tillfället bara lägga en lott då mina gadget på bloggarna krånglar men jag hållar mina tummar ändå! KRAM

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej min goa vän! Såklaret vill jag ju det, vara med i din härliga tävling. Grattis till 2 år som bloggägare. Jag är mkt glad i dig fast jag just nu är lite dålig på att visa det. Kram kram.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jag bglömde ju skriva om vad jag helst läser hos dig. Allt är nog svaret men jag älskar ju såklart din balkong ;P

En helt vanlig Isabell sa...

Jag är med och tävlar!

Har länkat tävlingen på min blogg; http://belllybus.blogg.se/2010/october/tavling-elsas-hem.html

Håller tummarna! :-)

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Grattis på 2-års dagen!:) Jag vill gärna vara med på din utlottning!:)

Kraam Izabell

Vitt hus med svarta knutar sa...

Oj grattis till dina två år!!! Vi är tydligen fler som firar i dagarna=)

Jag har läst om olika saker på din blogg, men det jag fastnade för var din Boksafari i Afrika. Det var en så rolig idé och även att få fakta om de olika länderna.

Om jag har tur skulle jag vilja vinna doftljuset. Doften passar bra till jul.

Länkar gör jag också!

Ha det allra bäst!
Kram,
Regina

Therese sa...

Jag vill absolut vara med i din utlottning! Om jag har turen med mig så skulle jag helst vilja vinna handkrämen. Jag länkar också på min blogg.
Boktipsen är alltid intressant att ta del av!
Trevlig fortsättning!
Therese

Johanna sa...

Hej!!
Härligt att du firar 2 år!! Jag vill gärna vara med och tävla om plåtburkarna som var underbara :-)
Ha det gott!
Johanna
www.lovsjo.blogspot.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Å så flott lotteri. Jeg blir gjerne med og har lenket til deg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/10/lotteri-hos-tekla-marang.html

Om jeg vinner vil jeg gjerne ha boksene fra Green gate eller håndkremen ♥

Klem fra Hilde som krysser fingrene

swimzy sa...

Heihei:)
Gratulerer så masse med 2 år med blogging:)

Jeg har lyst til å være med her:)
Har laget et liten blogginnlegg om lotteriet her:
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/lotteri-hos-tekla-marang.html

Om jeg vinner har jeg lyst til å vinne ønsker jeg de 2 boksene fra GG :)

klem fra siv anita

siv_anita_pet@yahoo.no

ååååååååå sa...

Hej!

Jag vill oxå vara med! =)
Tycker du har jättefin blogg, och gillar ju allt som har med inredning och höstmys att göra.
Skjulle jag ha turen att vinna, så skulle jag helst vilja ha handkrämen. Men det anrda var oxå jättefint. Skulle bli glad vad jag än fick =)

Länkar fråpn mig!
// Verra

Moster och jag sa...

Grattis till bloggens två år, hoppas du bloggar många år till.
Härliga vinster i tävlingen. Om jag skulle vinna så är det nån burk från greengate.
Länkar gör jag också så det blir två lotter för mig.
Ha en skön torsdagkväll! Kram Maj-Gun

Spacegirl sa...

Grattis :-)
Jag är gärna med och tävlar, jag tar TVÅ lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/fodelsedagstavling-hos-tekla-marang.html

Spacegirl_@spray.se

Gottegrisen sa...

Vill gärna vara med och tävla. Har länkat.

Gottegrisen sa...

Just det... Gillar pysselinspirationen :o)

Anonym sa...

Jag vill gärna tävla :) Handcremen skulle jag verkligen vilja vinna.
Mvh a.e.m-49@hotmail.com

Monica sa...

Hej och grattis till två år i blogglandia!

Du har så fina trädgårdsinlägg på din blogg och allt som handlar om pyssel gillar jag ju.

Jag skulle välja en Greengate-burk om jag vann. Länkar i min blogg.

Kramar Monica

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2010/october/fina-vinster-hos-tekla-marang-1711.html

marrimoster sa...

GRATULERAR på 2- årsdagen - själv har min blogg just firat 2 veckor - länkar naturligtvis till den här tävlingen på min blogg o hoppas på tur i tävlingen

Annika - familjebloggen med tävlingar sa...

Jag är med i tävlingen! =)
Jag vet inte riktigt faktiskt, bloggen är bra i sin helhet ju! Fast... liiite mer recept kanske ;) En livsnjutarblogg tycker jag låter lite som att den skulle kunna innehålla mer av det goda man stoppar i sig ;)

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/teklamarang-17-november.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

jezzie1986 sa...

Grattis till två år som bloggare:))
Gillar att läsa mest om vardagslyx, men blandningen du har så funkar hela bloggen!

Har länkat till din tävling
http://www.jezzie1986.com/2010/10/tekla.html

Ha en trevlig helg!

fröken kök sa...

MEGA GRATTIS och va fina saker du lottar ut. det vill man inte missa. im on it
http://frokenkok.blogg.se/2010/october/vinn-hos-tekla-17-nov.html

frokenkok@hotmail.se

bakformen sa...

Hejsan, ett stort Grattis till 2 års bloggande. Självklart så vill jag vara med i tävlingen. Om jag skulle ha turen på min sida så väljer jag dom fina burkarna från Greengate.

Hälsningar Pia
bakformen2gmail.com

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar och tar en lott. Jag skulle bli extra glad om jag vann handkrämen.

Sofie sa...

Gratulerar till 2 år i bloggvärlden! Jag tycker om blandningen i din blogg! Jag satsar på två lotter, och om jag har turen med mig så skulle jag helst ha burkarna!
ha en fin vecka!

Anonym sa...

Hej! vill gärna delta i ditt lotteri. Alla vinsterna är jättefina!
Grattis till två år! :)

kram

katjakaj@home.se

Anonym sa...

jag läser helst om inredning och tips på grejer man kan göra själv. pyssel helt enkelt. martina_holst@hotmail.com

Katarina L sa...

Åh, jag älskar doftljus! Jag vill jätte gärna vara med och tävla :)

Sanna sa...

Grattis till 2-åringen. Jag läser inte mycket själv och är inte superintresserad av att läsa om böcker men balkongodlingar och pyssel gillar jag. Sen kan jag väl erkänna att det händer att man blir sugen på att läsa nån bok då och då. Länkar inne hos mig. Kram och lycka till med fortsatt bloggande.
Alla vinsterna var fina så det spelar ingen roll vad jag får om jag har turen att vinna

Anka sa...

Jag vill vara med i utlottningen om de fina priserna.

Anonym sa...

Hej! Jag deltar gärna i tävlingen.

Hälsningar Sandra santtu_nyberg@hotmail.com

Moonrose/ Vonneli sa...

Lite försenat GRATTIS till
2-årsdagen!

Är gärna med och tävlar om dina underbara ting.
Länkar och är föjare.

(Tyvärr varit lite dålig det senaste med bloggeriandet, en period av stiltje, men nu så...)

Ha en skön härlig vecka!
Kram

Mattias sa...

Jag är självklart med! Grattis på två-årsdagen! Jag länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/fina-vinster-hos-tekla-marang-1711.html för ytterligare en vinstchans och så håller jag tummarna!
Mattias
mr22ga@hotmail.com

Elin J sa...

Hej Hej jag vill också vara med och tävla! KRAM

Matilda sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar!

Länkar här: http://matildasusanna.blogg.se/2010/november/tavlingar-i-hostrusket.html#comment

Har även lagt mig som följare.

Kram Matilda

waldiiiin sa...

Grattis på "2-årsdagen"! :) Jag är gärna med och tävlar och hoppas lite extra på burkarna :)

monikanen sa...

Grattis till de 2 åren:)
Jag är jätte gärna med och tävlar.
Kram Monica

monikanen@yahoo.se

Lisbet sa...

Grattis till dej!
Jag vill gärna ha en burk om turen är på min sida!

Anonym sa...

GRATTIS :-))
HIPP HIPP HURRA PÅ Bloggens födelsedag. Klart jag vill vara med och fira dig och även se om turen är på min sida :)
Kram och SKULLE jag vinna skulle en fin burk vara perfekt :)
kram kram

Inge sa...

Grattis till de två åren. Jag är gärna med och tävlar om de vackra sakerna, två lotter, tack, för jag har länkat: http://nallepuh.blogspot.com/2010/11/fyra-vinster.html

Trevlig helg

Evas sida sa...

Hej! Gratulerar, själv har jag precis börjat o blogga igen efter ett uppehåll, det jag alltid har tyckt om med din sida, eftersom jag har följt dig ett tag ni, är dina fina bilder, nästan konstverk. Därför är jag gärna med o tävlar och länkar naturligtvis till dig från min sida/Eva

Outi sa...

Grattis till 2-åringen!

Dina bilder på växter och arrangemang är jättefina, så det läser jag gärna om. Och du har en helt egen stil på ditt pyssel, så det gillar jag också att titta på.

Om jag vinner, vill jag gärna ha burkarna från Green Gate, eftersom jag är manisk burksamlare.

Har länkat från min blogg http://anvantonytt.blogspot.com/

Kram, Outi

care69 sa...

Jag är gärna med och tävlar om hand creme.

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2010/11/17-nov-vinn-ett-av-tre-priser.html

Anonym sa...

Hei.Jeg blir gjerne med og feirer. Tar 1 lodd. Vinner gjerne boksene fra GG.
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

OlgaA sa...

Jag är gärna med och tar 2 lotter ;)

kram

Sofia sa...

Grattis till jubileumet! Jag drar en lott och håller mina tummar hårt, hårt, hårt!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gratulerer med 2 år! Jeg vil gjerne være med, 2 lodd til meg, takk :) Om jeg er så heldig å vinne, ønsker jeg meg den småblomstrede boksen fra Greengate eller den lille boksen med feer på. Velkommen til å besøke min blogg og være med på min Giveaway om du vil :)

Lizette sa...

hej.
jag skulle vilja vinna handkrämen
och har länkat
http://thisisliz.blogg.se/2010/november/tavling-5.html

Anonym sa...

Hej.Fin blogg och jag skulle gärna vilja vinna handcremen.
Häls.Lilian

Kerstin sa...

Grattis till 2-åringen.
Vill vara med i utlottningen.
Trevlig helg/Kerstin
kerstinhaka@hotmail.com

astrid sa...

Gratulerer med to års dagen.
Jeg er med met ett lodd - håper på at jeg trekker ett vinnerlodd.
Mvh astrid.d@gmail.com

Carita sa...

Hej, jag är gärna med!
Vad jag läser helst är pyssel :) så man kan bli inspirerad och foton gillar jag att kolla på.


Önskar vinna burkarna.
Mvh, Carita

Matilda sa...

Jag hade förresten velat ha burkarna om jag har turen att vinna ;)

Kram Matilda

Christin H sa...

Grattis till 2-årsjubileet...=)
Jag gillar all blandning i din blogg men jag älskar ju när det skrivs om blommor så din balkong är min favorit...
Har ingen egen blogg men kollar några av er andras då och då....

Hälsn Christin H

Catarina sa...

Har nyss börjat blogga själv...men din har jag hälsat på lite av och till under det sista året.
Gillar så klart blommorna/balkongen....har kollostuga själv ...
Tycker din blandning gör den mycket trevlig♥
Grattis till två -års bloggande
Catarina
http://greenskyandpinkclouds.blogg.se/?tmp=14184717

Librarybeth sa...

Hej, jag hittade hit via Cajsas faster men har "sett" dig hos enbokomdagen också! Jag kan behöva odlingstips så jag kan väl surfa runt här! Boktips är också alltid välkommet! Lägger en länk på min blogg och burkar kan man inte få för många av ;)

Caramel sa...

Hej!
Vill gärna vara med i din utlottning.

Vad jag helst läser om hos dig ( och även andra för den delen) är pyssel och sådant som kan väcka ens egen kreativitet.

Har också länkat från min blogg.
/Caramel

Anonym sa...

Hej jag har precis hittat till denna fina o inspirerande sida....fastnade för diverse pyssel. om turen sig vill väljer jag burkarna. jag ser fram emot o läsa mer på din blogg....

Unknown sa...

Grattis på tvåårsdagen,jag vill gärna vara med i tävlingen om dom fina priserna...:)Ha en riktigt mysig tisdag..Kram/Annelie

Petra sa...

Hej! Har länkat i min blogg http://zupermamman.blogg.se vet ej hur man skriver länken. http://zupermamman.blogg.se/2010/november/tavling-1.html#comment kanske? Ha ha
Jag e gärna med o tävlar. Vinner vad som. Älskade alla sakerna =)

Trevlig blogg.

Anonym sa...

Jag är med (:
Skulle helst läsa om olika tips och pyssel.
Om jag vann skulle jag helst vilja ha burkarna från greengate <3
Har länkt till tävlingen här: http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/november/tekla.html
Kram Johanna-Sofia
mungipa@hotmail.se

Unknown sa...

Gratulerer!

Jeg liker spesielt å lese alt som har med balkong/hage og vekster å gjøre. Og alt småpysselet, selvsagt.

Om jeg vinner, vil jeg helst ha håndkremen. Den så så inderlig søt ut.

Hilsen Kristin, Norge