Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

fredag 2 juli 2010

Sommarskönt pocketbyte

Det är lika trevligt varje gång man får ett paket i brevlådan.
Denna gång är det ifrån min hemlige vän i Sommarskönt pocket byte.
Två för mig helt nya författare som det ska bli intressant att läsa, baksides texterna
lovar gott. En jätte sött anteckningsblock, godis, scrapbooking prylar som alltid går
åt som smör i solsken. 2 härliga smaker att *krydda* kaffet med har provat vaniljsmaken
och den var god. Tack min hemlige vän detta kommer att förgylla några sommarkvällar...


Tjingeling//Tekla Maräng

Inga kommentarer: