Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

onsdag 7 april 2010

En glad utmärkelse!

Har under helgen fått en utmärkelse ifrån bloggen Mina rum som ni kommer till här.
Jag blev som vanligt glad och stolt när jag får en utmärkelse.
Med denna utmärkelse ska man även tala om vad som gör en glad.



Jag blir glad utav: att läsa bra böcker
kunna fika utomhus
blommor
laga mat
baka
promenera i olika miljöer
när männsikor är snälla och generösa, bryr sig och visar det utåt
djur
Ja det finns säkert en hel hög till som jag blir glad utav....

Nu skall denna award iväg till 3 andra bloggar och oj vad svårt när jag tycker om så många.
Men dessa tre får awarden utav mig.

Sköna gröna ting

Lilla kolonistugan

Njut i din trädgård.

Tjingeling//Tekla Maräng

2 kommentarer:

Njut i din trädgård sa...

Tjo och tjim så roligt att jag fick bli en av tre - ett jätte tack!

Jag antar utmaningen!

En bamse kram till dig från mig!
cz

Sköna o Gröna Ting sa...

Ojojoj.., en utmärkelse till MIG, man tackar och bugar för detta!!!!
Så glad jag blev:)))
Att bli utvald bland alla dessa hundratals vackra bloggar känns hedrande.

Just nu befinner jag mig i ett kaos av prylar här hemma, det ligger klädhögar i hela huset som väntar på att bli nerpackade i väskor.
Skidor ståendes längst alla väggarna i farstun och smålappar med "kom ihåg" anteckningar överallt som skall bockas av.
Japp, i morgon bär det av till fjällen och vintern igen.
Nu har vi längtat i snart fyra månader efter att få komma iväg så det skall bli riktigt gott att lämna boet i en vecka nu.

Tack ännu en gång för min underbara award och ha en skön helg, hoppas solen kommer att skina på dig!!!
Kram
Marianne