Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

måndag 11 januari 2010

Bobo 7 år!

Idag i detta underbara väder med strålande solsken, snö och minus 8 grader så fyller min Bobo 7 år.
Vi skulle ha haft kalas men gästerna är sjuka så det får bli en helt annan dag.
Köttbullar har serverats till lunch för det bara älskar hon.
Paket öppning blir det lite senare då vi brukar slå in lite hundgodis till henne som hon själv får öppna. Det brukar gå ganska livat till när det slits och dras med tassar och munnen.
Men i väntan på paket så ska vi gå ut en lång promenad och njuta av vädret.



Kramar och voff//Bobo och Tekla Maräng

16 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hurra hurra på Bobos födelsedag!!!
Vad det lät mysigt med tanke på vovvekalaset. Jag ska också festa till med köttbullar idag så jag tänker på er då, skratt.
Jag kan tänka mig att du har fullt upp ibland på dina nätter. Av egen erfarenhet så vet jag ju att vissa nätter jkan vara lite stökigare än andra. Tror absolut på teotrin om fullmånen, smile.
Tack för kommentaren om headern. Man kanske kan gissa att jag gillar tulpaner?! Må så gott. Kram

Hemmalycka sa...

GRATTIS till sötnosen.
Kram Åsa

Hanna sa...

Aww, så söt! Stort grattis och en puss på nosen till Bobo!

Ha en fin vecka!
Kram Hanna

Viola sa...

Sänder en klapp från Otto och mig, kramis

Gunilla sa...

Stora Kramen till Bobo ::o)

Vi har haft ett fantastiskt fint väder nu ett par dagar. Det behövs verkligen för att pigga upp.
Det känns att energin återvänder när solen lyser och det är riktigt behaglig temp. -1 grad idag.

Ha det gott
Kramen/gunilla

Birgitta sa...

Hurra för 7 åringen! Hon är ju för söt och så blir det paket och köttbullar också. Kul.
Ha en riktigt mysig måndagskväll.
Kramis Birgitta

Therese sa...

Åh stora grattis kramar till Bobo från mig, Luran å dipptjuven Bus. Kan hända han kommer med en enkel biljett neråt om han inte ger tusan i mina godsake *ler*
Massa kärlek å kramar från oss <3

Åsa sa...

Grattis till Bobo på 7 årsdagen!!
Hoppas köttbullarns smakade!
//Kram Åsa

Compact Garden sa...

Det är inte alla vovvar som får köttbullar när man fyller 7 :)
Ha en skön kväll Kram Anne

Marie sa...

Låter som en härlig födelsedag för en liten hund. Köttbullar är inte dumt..och så paket. Kram

hönemor sa...

Grattis Bobo på 7 årsdagen, fick Tekla också köttbullar till lunch? Kram Katarina.

Ullis/Leva på landet sa...

Kram och grattis till din lilla älskling.

Ha det bra!
Kram Ullis

gulle hexan sa...

kära tekla marie:)
grattis till bobo så fin i den sköna kappan:) den behövs nu i kylan ..
våra hundar vill knappt gå ut alls nu..
vi får hoppas det blir varmare ute snart..
stor kram

Anneli sa...

stort grattis bobo...smaska på köttbullarna och njut av din dag.
kram
annelie

Gårdsromantik sa...

Grattis till söta Bobo!

Kram Maud

Bitte sa...

Grattis i efterskott till Bobo! :-) Det är så roligt att se dem öppna paket, Mollie tycker också om att göra det! Hoppas Bobo fick jäääättemycket godis :-).

Bilden ser så härlig ut, det har varit fina dagar i solen. Tyvärr har Mollie blivit sjuk så nu vill jag inte ha mer vinter och snö!

Kramisar
Beatrice