Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

tisdag 16 februari 2010

HURRA!!!

Tänk vad denna tjej har tränat i åratal, timme efter timme i ur och skur.
Jag blir så lycklig när idrottaren ifråga lyckas så suveränt på just rätt dag
och plats. Mantrat som Charlotte säkert har haft i huvudet länge när träningen
kanske inte alltid varit så rolig, tänk på *Vancouver 2010*.
GRATTIS!!!
Må du njuta och ha det gott!

foto SVT


Lika ruskigt tyckte jag det var när jag några timmar senare såg hur Marcus Hellner tog ut
sig totalt i jakten på guldet.
Blev mycket upprörd över att ingen Canadensisk funktioner la en filt över honom och hjälpte honom där ifrån.
Ja i kväll sitter jag där framför TV:n igen och håller tummar och tår för *våra* idrottare.
Tjingeling //Tekla Maräng

Inga kommentarer: