Varmt Välkommen till min blogg

Varmt Välkommen till min blogg! Här skriver jag om balkongodling, blommor, böcker, natur, hunden, pyssel, vardagliga ting, bak och mat mm.
Det skulle göra mig glad om du lämnade ett avtryck efter dig så att jag vet vem du är och att jag kan hitta till dig.

söndag 14 november 2010

Grå grå

Hej på er!
Det är så roligt med alla kommentarer ni tar er tid till att lämna efter er. TACK.
Om ni bara visste vad glada ni gör mig.
Sådana här grå och mulna dagar med duggregnet hängande i luften får mig att
gå ner för räkning. Blir deppad och får ingenting ur händerna. Har tvingat ut mig
på hundpromenaderna.
Så här ser Bobo ut i full november mundering, regnjacka med reflexer.
Hon älskar att på hemvägen få bära min ena vante.

Här far hon runt och *läser tidningen*...
Ni ser inte en snö gnutta kvar på backen, så det är becksvart efter kl 16.00.

Tjingeling//Tekla Maräng

7 kommentarer:

vadmalen sa...

Så söt hunden är i regnkappa, måste vara bra att ha en hund så man kommer ut i alla väder.Tack för att du är med i min tävling.
Kram
Birgit

Unknown sa...

Ja vi har det tur som har hund så vi bara måste ut. Annars är det pest med såna här grådagar. Han är så söt din Bobo.

Aforia sa...

go kväll vännen,
Ja det är mörkt, blött och tråkigt just nu. Men snart är det dags för den varma goa drycken GLÖGG.
Kramis

Birgitta sa...

Håller med om att det är mörkt både på morron och kväll. Sover till det är ljust. Men vi har snö som lyser upp lite. Bra att du har reflexer på lilla vovven.
Önskar dej en skön och mysig vecka.
Kram

Caroline L sa...

Gullig hund!

Cajsas Faster sa...

Tur du har hund som kommer ut...igår gick jag till bilen och körde min grabb till tjejen, sen satt jag inne och segade hela dan. Och idag är det en ny vecka...fullbokat!
Ha det bra, snart är det dags för dragning hos dig! Kram

Therese sa...

Åh så välklädd go vovven är <3 Å gör ont i hjärtat av saknad, så där ville gärna dobby göra med min vante med... STOR KRAM! Här fikar vi pepparkakor och myser <3